RIM 2008.

rim2008_01.jpgGrad Pazin svake godine organizira šaroliki program obilježavanja tradicionalnog blagdana RIM. Program sadrži sportski i kulturno-zabavni dio sa nezaobilaznim koncertom na glavnom gradskom trgu.

Ove godine će u subotu, 2. kolovoza 2008. nastupiti grupa COLONIA.

25. srpnja, petak:
20,30 h; Velika dvorana Spomen doma:
Mjuzikl Zagrebačkog kazališta mladih – MAČJI BLUES

27. srpnja, nedjelja:
20,30 h; Velika dvorana Spomen doma:
Predstava – VAŽNO JE ZVATI SE ERNEST (na engleskom jeziku)

28.srpnja, ponedjeljak:
21,00 h; Velika dvorana Spomen doma:
Crna komedija Romanade Fruscana – FULL OF SOUND AND FURY (na engleskom jeziku)

30. srpnja, srijeda:
od 21,00 h; Plato ispred Spomen doma:
21,00 h: Predstava – LAŽ je da možeš prestati kad poželiš,
21,30 h: VATRENI POI – vještina žongliranja

01.kolovoza, petak:
19,00 h; tereni Istarskih cesta – Rogovići:
Revijalni malonogometni turnir selekcija novinara, istarskih glazbenika, čelnika policije, Grada Pazina, Istarskih cesta te Istarskih svećenika.

02.kolovoza, subota:
09,00 h; Otvoreno boćalište „Pod lipom“:
Susret Boćarskog Saveza Pazin i Boćarskog Saveza Buzet

10,00 h; Franjevački samostan:
Procesija iz crkve Franjevačkog samostana
Koncelebrirana sveta misa na otvorenom u vrtu samostana

14,00 h; Rukometno igralište osnovne škole:
Malonogometni turnir i turnir pionira RIM 2008.

17,00 h; Košarkaško igralište osnovne škole:
Street basket – ulična košarka

02. kolovoza, subota:
20,00 h; ZABAVNI PROGRAM NA TRGU SLOBODE:
nastupaju: COLONIA
KOLAŽ
Klape
voditelj programa: Mario Battifiaca

02. i 03.kolovoza, subota i nedjelja:
Katun Trviški
2. Istra off-road kup RIM 2008.

04. kolovoza, ponedjeljak:
21,00 h, Trviž:
Susret klapa „Večer hrvatskih klapa“

07. kolovoza, četvrtak:
Spomen dom:
Otvorenje izložbe fotografija Igora Drandića „Poruka Zemlje“

09. kolovoza, subota:
15,30 h; Trg slobode:
Tradicionalna biciklijada RIM 2008
Pazin – Lindar – Milotski brijeg – Zabrežani – Sv. Petar u Šumi – Munci – Grubiši – Pazin

19,00 h; Zabrežani:
12-ti Susret harmonikaša „Večer svirke, kante, plesa i veselja“

18,00 h; Pazin – Kaštel:
Festival fantastične književnosti
18,00 h – hommage pazinskim danima Vladimira Nazora
19,30 h – književna večer u pazinskom Kaštelu: predstavljanje novih SF

49 komentara na “RIM 2008.”

  1. Anonimno napisao:

    da mi je znat koji glazbeni ekspert je izabrao koloniju za rim? Svaka mu dala. Odlična, modijerna glazba za mlade, ma anke zajno da znamo ča smo sada – KOLONIJA.
    Živjela velika prijateljska američka armija i najdraži gost Wolkswagen Bush!
    Živio naš pustinjski afganistanski vod!
    Uz navijačku pjesmu All star jazeere: I u nebo s njim…

  2. Anonimno napisao:

    Gle, stavili su nas u program Rima!. Forši ovo leto dobijemo koju kunu.

  3. Anonimno napisao:

    ma si ga seremo ford del bukal

  4. Anonimno napisao:

    zašto se za rim ne stavi glazba tipa hladno pivo, urban, tbf, edo majka, kud idijoti, pa i tamara obrovac,putokazi, orange strips i slično, nego se uporno forsira nešto ča je na svakoj drugoj fešti…tipična SELJAČKA FEŠTA sa NULA kreativnosti. al sretan san ipak jer nema coctailsa…mislin neman niš protiv njih i njihove glazbe al je očigledno da neken oni služe samo za profit a ne za razvijanje kulture u pazinu. mislin da je prelazak sa cetinskog na coloniju veeliki korak unazad, jer i pazin upada u tu nestašicu dobre mjuze….dobro ću razmislit dali želin ostat taj dan u gradu jer jednostavno nema ponude..

    1. :-) napisao:

      mislin da te nki ne sili da ostaneš u gradu…pa slobodno ako ti ne odgova adios…

    2. Anonimno napisao:

      nagradno pitanje je tko inače bira seljačku muziku?

    3. Anonimno napisao:

      potpuno se slažem s tobom. čak bi i koktelsi bili bolji izbor jer u pazinu ima ljudi koji ih slušaju i maldih i starih, ali recite mi molim vas kad ste čuli da u pazinu neki sluša coloniu??? ni mlad ni star!
      ovi iz grada stvarno imaju talent za promašit organizaciju. pa ljudi, razmislite malo ča se u gradu sluša, ovo je čisto rasipanje šoldi. bolje dajte koju kunu više pa makar svake druge godine nego da redovno služamo neku bljuzgu. isprike onima koji vole coloniu. ovdje su u manjini

  5. Anonimno napisao:

    Mene, vidiš, uopće ne nervira izbor izvođača. Moglo je bit i gore. Više me nervira onih nula kreativnosti. Srećom je taj dan u Fažani “Fešta od srdela”.

  6. Anonimno napisao:

    Bilo bi korektno prema udrugama koje sredstva dobivaju sukladno skromnom proračunu da se objavi iznos honorara dogovoren za nastup grupe Colonia.Ovaj portal posjećuju i neki eminentniji članovi gradske izvršne vlasti tako da im je ovo prilika da pokažu transparentnost informacija.

    1. Anonimno napisao:

      Poštovani admine nije mi jasno zašto si obrisao dodatak o PDV-u koji sam zaboravio napisati u gornjem komentaru.PDV je značajna stavka i nije isto je li honorar npr. 40.000 kn ili 48.800 kn. Ako izostaviš taj podatak izostavio si iznos novca koji neke udruge koje su dugi niz godina aktivne dobiju za cijelu godinu.Zato smatram da bi netko od odgovornih bio dužan objaviti ukupan iznos honorara.Dakle “Colonia” + PDV.

      Brzopleto i nepotrebno brisanje komentara od strane administratora šteti otvorenoj komunikaciji na ovom portalu i mnogi više ne žele komentirati jer nisu sigurni da im komentari neće biti obrisani.Najbolji primjer je rasprava o Radenkovoj smjeni koja je potpuno zamrla nakon administratorove intervencije.

      1. Anonimno napisao:

        A da, ča se tiče rasprave i Radenka, ča je TZ organizirala za Rim?

        1. Anonimno napisao:

          Legendfest u Pićnu.

          1. legen napisao:

            svi u pićan
            ili u vodnjan na lavandu
            ili u fažanu
            a colonia neka sviri za grajane,
            naročito je lipo onima ča bivaju na trgu slobode
            joh i opet hitat šolde ća
            udrugama malo više..majkama hrabrima i slično

          2. Anonimno napisao:

            a očevima???

          3. lege napisao:

            svima

      2. Anonimno napisao:

        Podsjećam odgovorne da većina nas s ovog portala očekuje da se objavi podatak o iznosu honorara za Coloniu.Poštovani gradonačelniče molim vas da iskoristite sve svoje ovlasti i autoritet te prenesete poruku nadležnoj osobi u gradskoj upravi da se željeni podaci objave. Hvala unaprijed. Vaš sugrađanin

    2. Anonimno napisao:

      Lani je Rim koštao 200.935,70 kn a specifikaciju ćete nać u članku objavljenom na ovom portalu negdje u listopadu 2007.

  7. Anonimno napisao:

    Samo nešto prigovarate a niki se nebi potrudi ča organizirati!!! Tipično za Pazin, ekipa samo prigovara a nebi se potrudila da se situacija promjeni!

  8. Anonimno napisao:

    lani se pokazalo da dobar izvođač puno znači. toni je produži feštu za nekoliko ur ali nazalost nemamo bas puno takvih izvođača na našoj sceni (uz tonija, to moru još gibonni i oliver a oni ne dolaze samo tako)… tbf, hladno pivo, urban.. dobri su i jaki bandovi ali nemaju širinu publike..

    1. Anonimno napisao:

      ili publika pak nema njihovu širinu….
      i zaboli me hoće li sve prodat nekom strancu ili zemljaku kojem pozdravljam majku…

    2. Anonimno napisao:

      “dobri su i jaki bandovi ali nemaju širinu publike” – treba zvat žaka houdeka onda!

  9. Anonimno napisao:

    Rim je puko vjerska fešta i zbog toga smatram da Colonia nije baš najbolji izbor ali isto tako nisu ni Hladno pivo i TBF iako su mi oni odlični! Za Rim na trgu treba nastupati izvođać kojeg slušaju i mladi i stari a takvih je malo (Toni, Oliver, Giboni, Mišo Kovač itd…) Nije lako zadovoljiti sve ukuse (nemoguće) za to je potrebno malo tolerancije, ako ti je dobro dodji a ako ne ima i drugih događanja taj vikend u Istri!

  10. Anonimno napisao:

    Rim je škifeca, pijana bagra posvuda, mladi tinejđeri po prvi put iskušavaju čari alkohola, ne more se spat na miru, konfužjon bez granica i bez premca, loša muzika loš razglas, loši zabavljači, škifeca…

    1. suseda napisao:

      jušto
      ujutro na mašu a pokle na čašu

  11. Anonimno napisao:

    odabir izvođača je totalno promašen, bas je toliko nabija da su se skoro svi stariji ljudi zgražali i bižali ća.

  12. centar napisao:

    Koncert je bio ok, iako sam stigao pred kraj. Pučka veselica je privukla mnogu dječicu da oponašaju odrasle u lokanuu, pušenju, a onda riganju u grmlje i iživljavanju na kontejnerima.
    Meni su cijelu noć roštali ispod prozora do negdje 6 ujutro. Lani pak smo gledali kako se dvoje seksaju na haubi auta, isto oko 2 ujutro. Nuspojave Rima su stvarno zanimljive. ;)

  13. a joj je meni napisao:

    Da, imate pravo, pre bučno ali imam ja još jednu veeeeliku primjedbu.
    Šetam ja u dve ure po noći na rim po šetalištu i vidin reflektore svjetle svi tuto kompleto, i pomislin eko naši nogometaši igraju tako kasno (forši je i njihov predsjednik tamo), ke lipo od njih, kad ono prazno igralište ni jednog nogometaša (forški koji mravac), ni šetača, ni trkača, nikega…. E lipi moji kamo vi hitate šolde, stvarno sramota. Predsjedniče nogomegnog kluba – ujedno i tata mata za gradske pare, gradonačelniče, daj malo štedite, pa vi iz proračuna plaćate struju nog.klubu, tu trošite šakom i kapom, za to para ima ko u priči, a ostali jadnici (mislim na udruge) šolde dobivaju na kapaljku, stvarno san razočarana. Sa tim parama koje uludo trošite već ste mogli vojarnu stavit u upotrebu, na ovakava način neće udruge tamo poć narednih 2 – 3 leta, ustvari će, ali da si klub od šoldi koje dobiva sam plaća struju, uostalom ko i ostale udruge u gradu – da budu svi ravnopravni, a da te novce koje dajete za struju nešto napravite i u vojarni. Razočarana sam takvim vašim ponašanjem…. Grozno, brižni vanzemaljci ni po noći njin ne date mira, ne moru ni spat.

    1. nkpazink napisao:

      Štovana “a joj meni ” vo što vam mogu odgovoriti u svezi upaljenih reflektora za “Rim” :

      Za “Rim”se je na gradskom stadionu odigrala trening utakmica sa NK Buje sa
      poćetkom u 20.00 sati a završetkom oko 22.00sata.Reflektore smo ostavili namjerno upaljene zbog toga jer su nam prije mjesec dana kada je na rukometnom igralištu održan koncert nepoznati huligani razbili 80 sjedalica na tribinama.Da nam se to nebi ponovilo zbog velikog broja mladih ljudi morali smo to učiniti.Inaće za Vašu informaciju reflektori na gradskom stadionu priključeni su na javnu rasvjetu i cijena sata korištenja je cca. 18,00 Kn.
      ( 24 Kw x 1 h = 24 KWH x 0,76 Kn = 18 Kn )
      Mislimo da je cijena korištenja zanemariva, a ako Vi mislite drugačije pa ugasimo javnu rasvjetu i živio nam MRAK !

      1. Anonimno napisao:

        ragi “nkpazink” upitaj svoj recjednik ako zna na ojoj se proračunsko stavk knjiži ovaj mali trošak i koliko je to godišnj ukupntočka

        1. tomcub napisao:

          molim vas nemojte zafrkavati ljude, lijepo je što su se odlučili javiti, a vi ovako

        2. Anonimno napisao:

          ne reče se proračun nego “proraćun”

        3. nkpazink napisao:

          Ako su reflektori priključeni na javnu rasvjetu vjerovatno se plaća iz tog konta.
          Godišnja potrošnja je po mom izraćunu cca.3000,00 Kn.
          ( 8 mjeseci x 20 dana x 2,5 sati x 24 Kwh x 0,76 = 3.120,00 Kn )

          1. Anonimno napisao:

            dobro raćunaš

          2. nkpazink napisao:

            Ops sorry, moja greška nisam računao KWh pa je ispalo manje, ali sam usput provijerio cijenu koja je po novom izračunu 0,55 Kn za Kwh a stara je bila 0,42 pa se cifre otprilike slažu !

  14. Elvis napisao:

    Glej ta svjetla u daljini, hej
    U daljini što se sjaje
    Pun sam love zato dodaj gas
    Već me svrbi lijevo čaje
    Oh Pazinjanke ja već zamišljam sve
    Mlade istrijanke zgodne, slobodne
    I vjerujem da pune su ih ulice
    Yeah
    Pazin Las Vegas
    Pazin Las Vegas
    Pazin, Pazin – Las Vegas

    Vodoskoci svuda oko nas
    Ovo mora da je ludilo grad
    U glavni grad Istre jurim ja
    Ki zna ča sve čeka tamo sad
    Na glavnom trgu Casino, yeah
    Ajde da prozujim malo okolo
    Negdje gadan tulum bit će kad tu nikega ni
    Pazin Las Vegas
    Pazin Las Vegas
    Paziiin, Paziiin – Las Vegas

    http://www.youtube.com/watch?v=upFCJ2-DXQo

  15. Anonimno napisao:

    Komentari na pučku feštu Rim u Pazinu nisu ni potrebni.O izvođačima ne odlučuju glazbeni experti. U organizaciju su uključene mnoge gradske udruge, posebno sportske. Njima ne smeta rasvjeta koju tom prigodom uključimo na igralištu. Oni ne postavljaju pitanja kad će se urediti nečiji prostor u vojarni. Oni znaju da još nisu priključeni voda i struja i da taj posao, priključivanja, obavaljaju HEP i Ist. Vododvod, a ne Gradska uprava. Oni vjeruju u svoje sposobnosti i mogućnosti samostalnog uređenja prostora koji su dobili za rad. Oni su dio mase od preko 6 000 ljudi koji su prošli kroz Pazin u toku pučke fešte Rim. Oni svi za to vrijeme nisu učinili niti jedan prekršaj koji bi ostao zabilježen ili procesuiran od strane policije (bez obzira na potrošnju različitih vrsta pića ili pak promiskuitetnog ponašanja). To se more samo u Pazinu, hvala svim učasnicima i posjetiteljima. Ovo je bio do sada najbolje organizirani Rim u Pazinu.
    Kada smo menađeru Colonije spomenuli da bi trebali javno objaviti podatak o cijeni nastupa, naveo je da smo obvezni čuvati poslovnu tajnu. Na upit zašto? Rekao je, da je za Pazin dao poseban popust i da je za njega bolje ako se o tome ne zna puno.
    Pozdravlja Vas N. Rimanić

    1. Pero napisao:

      a ni mi jasno iz ke razloga sviti cijelu noć, ako se zna da je rasvjeta totalno neekološka: http://lightpollution.org/files/clanci/istra_zvijezde/index.htm
      Zanima me i da li se misli nešto poduzet u vezi te rasvjete? znači ako je moguće zamjenit lampe ili nešto drugo napravit a da se smanji zagađenje.

    2. Anonimno napisao:

      U svakom gradu pa vjerojatno bi i u Pazinu tako trebalo a i moglo biti – nikakava cijena glazbenog izvođača nije tajna a zašto bi i bila????
      Tajna jesamo u tome da je ona jako, jako visoka odnosno previsoka – pa od kuda onda bojazan od te cifre !!!!!
      A kao prvo gospon Rimanić – Colonia nema svog menađera!!!!!!
      Nemojte nas lagati. Mi smo samo ljudi koji to sve plaćaju.

      1. kenj kenj napisao:

        nigderi ne piše da Kolonija ima menađera samo za sebe.. piše:

        “Kada smo menađeru Colonije spomenuli…”

        po meni, nanke dragi Bog tu ne kapi da li taj menađer menađira i Karmu ili samo Koloniju? … kako ste vi to skapili?! ma ke specijalci ti ga višto…

    3. Anonimno napisao:

      Poštovani gradonačelniče u potpunosti razumijemo i cijenimo Vaše pravo čuvanja poslovne tajne i stavki ugovora sklopljenog(?) između “menađera” grupe “Colonia” i grada Pazina glede njihovog honorara. Naime to pravo temelji se na Zakonu o pravu na pristup informacijama gdje članak 8. koji govori o izuzecima od prava na pristup informacijama kaže sljedeće :

      ” (1) Tijela javne vlasti uskratit će pravo na pristup informaciji ako je informacija zakonom ili na osnovi kriterija utvrđenih zakonom proglašena državnom, vojnom, službenom, profesionalnom ili poslovnom tajnom ili ako je zaštićena zakonom kojim se uređuje područje zaštite osobnih podataka.”

      Osim troškova “Colonie”, pučka fešta RIM imala je i ostalih organizacijskih troškova poput čišćenja,najma bine,razglasa,rasvjete itd. Ovim Vas putem molimo da objavite sve ostale troškove vezane uz organizaciju ovogodišnjeg RIM-a jer ti podaci i troškovi ne bi trebali biti tajni, kao i ukupne troškove organizacije.
      O tim informacijama govori sljedeći dio Zakona o pravu na pristup informacijama :

      “1) »Ovlaštenik prava na informaciju« (u daljnjem tekstu: ovlaštenik) je svaka domaća ili strana fizička ili pravna osoba koja zahtijeva pristup informaciji,

      2) »Tijela javne vlasti« su državna tijela, tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, pravne osobe s javnim ovlastima i druge osobe na koje su prenesene javne ovlasti,

      3) »Informacija« je podatak, fotografija, crtež, film, izvješće, akt, tablica, grafikon, nacrt ili drugi prilog, koje posjeduju, raspolažu ili nadziru tijela javne vlasti, bez obzira na to je li pohranjena na nekom dokumentu ili nije, te bez obzira na izvor, vrijeme nastanka, mjesto pohranjivanja, na način saznavanja, na to po čijem nalogu, u čije ime i za čiji račun je informacija po­hranjena ili drugo svojstvo informacije,

      4) »Dokument« je svako materijalno sredstvo na kojem je zapisana ili unesena informacija koju posjeduju, raspolažu ili nad­ziru tijela javne vlasti,

      5) »Pravo na pristup informacijama« obuhvaća pravo ovlaš­tenika na traženje i dobivanje informacije kao i obvezu tijela jav­ne vlasti da omogući pristup zatraženoj informaciji, odnosno da objavljuje informacije kada za to i ne postoji poseban zahtjev već takvo objavljivanje predstavlja njihovu obvezu određenu zakonom ili drugim općim propisom (u daljnjem tekstu: redovito objavljivanje informacija).”

      Dakle zakon je glede prava na pristup informacijama prilično jasan i dodatne i neutemeljene tajnovitosti ne bi trebalo biti i ne bi bilo dobro da je bude.

      Zakon je regulirao i sljedeće:

      “VI. KAZNENE ODREDBE

      Članak 26.

      (1) Pravna osoba s javnim ovlastima koja suprotno odredbama ovoga Zakona onemogući ili ograniči ostvarivanje prava na pristup informacijama kaznit će se za prekršaj novčanom kaznom od 20.000,00 do 100.000,00 kuna.

      (2) Za prekršaje iz stavka 1. ovoga članka kaznit će i odgovorna osoba u tijelima javne vlasti novčanom kaznom od 5.000,00 do 10.000,00 kuna.

      (3) Novčanom kaznom od 1.000,00 do 8.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj fizička osoba koja ošteti, uništi, sakrije ili na drugi način učini nedostupnim dokument koji sadrži informaciju u namjeri da onemogući ostvarivanje prava na pristup informacijama.

      (4) Za prekršaj iz stavka 3. kaznit će se odgovorna osoba u tijelu javne vlasti novčanom kaznom od 5.000,00 do 10.000,00 kuna ili kaznom zatvora do šezdeset dana.”

      Gospodine gradonačelniče, unaprijed zahvaljujemo na odgovoru.

      Vaši sugrađani.

      1. Anonimno napisao:

        Pa valjda će možda i gradske vjećnike interesirati – svi ti troškovi?!

  16. tebi na znanje napisao:

    Naravno da hoće.
    ;)

  17. Anonimno napisao:

    Vratimo se mi konkretnim stvarima a to je iznos koji je grad platio za Rim.Spin doktori su upregnuli mpt crnokošuljaša kako bi svi skupa malo napumpali mišiće prije lokalnih izbora.To je jasno i malom djetetu.

    Gradonačelniče ne bavite se glupostima oko koncerta koji nikad neće biti održan( bar ne u Pazinu) nego odgovorite na upit svojih sugrađana.
    Unaprijed zahvaljujemo.

  18. Anonimno napisao:

    Štovani moji komentatori, srdačno Vas pozdravljam i podsjećam Vas da je Gradsko poglavarstvo na 127. sjednici prihvatilo program i osiguralo sredstva za održavanje tradicionalnog blagdana “Rim”. Vjerujem da su mediji po običaju sve to objavili nakon sjednice.
    U zakonu o informacijama piše i kako se i kome podnose zahtjevi za informacijama.
    Imate pravo nismo potpisali ugovor sa menađerom “Colonije”, u potpisu je , naime, zastupnik izvođača.
    Pozivam Vas da još i sutra i u nedjelju prisustvujete sportskim i kulturnim programima koje smo organizirali i sufinancirali pod nazivom pučke fešte “Rim”.
    Alora, vidimo se, N. Rimanić.

  19. Anonimno napisao:

    Čitajući komentare na našemu portalu,
    stičen dojam da su nas ove vrućine malo šviknule.

    Dragi moj Pazinci treba malo stat na loptu.
    Većina nešto kritizira, išće dlaku u jaju, poziva se na neka prava…
    S druge strane naši gradski poglavari pokazuju sve veću nemoć
    da vode Pazin u ovim “demokratskim” vremenima i uvjetima.
    To se je vidilo i u organizaciji ovogodišnjeg RIM-a.
    U subotu ujutro je najveća aktivnost bila oko postavljanja šankova.
    A u večer kako ste i sami rekli aktivnost na šankovima

    Evo nekoliko prijedloga koje bi se moglo razmotrit.

    1. U dane oko RIM-a obavezno organizirat smotru gospodarstva Pazinštine.
    Ali ne onako traljavo kako se je pokušalo pred par let u 5.mjesecu.
    Sa gospodarstvom i poduzetnicima dolazi i lova, koliko god to nekima zvučalo jadno.
    Normalno to ne dolazi preko noći.

    2. Vidin da se puno govori o udrugama i šoldima za udruge.
    Mislim da čim prije treba napravit jedan skupni sastanak sa udrugama u Pazinu.
    Definirat na koji način moru kreativno i kvalitetno pomoć u organizaciji svih zbivanja u Pazinu pa tako i RIM-a.
    Neke udruge i članovi su sigurno i do sada sudjelovali korisnim radom i svaka im čast.
    Ma mi se para da je još preveć onih ki samo kokodaču, išću šolde i kritikaju.
    A koji su njihovi rezulatati rada?
    Ča su do sad napravili pametno ?
    Ili su svrha sami sebi ?
    Trebalo bi malo vidit ki je ča sposoban napravit a ne samo iskat šolde.
    Neke stvari bi se mogle odradit kroz dobrovoljni rad za uzvrat gradu i građanima svojega grada.
    U Pazinu je cijela vojska mladih i sposobnih ljudi koje treba pametno organizirat.
    T vidim ulogu gradskih poglavara.
    Ovako kako je sad previše pameti i energije se troši u nadmudrivanju.
    Rezultat je da moramo plaćat nekakve “Colonie” da nas pridu zabavljat.
    Ja vjerujem gradonačelniku da je cijena stvarno bila specijalno mala,
    Vjerovatno je to bilo jedino ča su mogli dobit za sitnu lovu.

    Pitanje:
    Postoji li u Pazinu, osim limene glazbe, neki sastav ili DJ (bilo kojeg glazbenog usmjerenja),
    koji je u stanju orgnizirano svirat ili zabavljat ljude barem jenu uru ?
    Slabo san informiran po tom pitanju.

    Škužajte mi malo san se zanesa u pisanju
    Forši zato jer san (doslovno) rođeni Pazinac.
    Iz vremena kad su se Pazinci rađali u Pazinu.
    Zato mi ni svejeno kad vidin ča se (ne) zbiva u “mojemu gradu”.

    Pozdrav svim Pazincima

    i neka mi ne zamjere oni ki su sebe prepoznali u negativnom kontekstu.
    Sve je to dobronamjerno.

    1. ni nan lahko napisao:

      ja ja.. jušto tako, mladi delat za nič… porkamare ma si bistar.. ča ti pensaš da mi mladi nebimo kakov šold? neki imaju dicu i srednju školu za finit, neki bi novi tubo škarigo, a nekima su digli cijene u Monviju…
      kad smo već poli lakodelci, ja san sigur da ti prvi nebiš nič stori bez kakovega dinara, jer vidin da neke stvari ti nisu poznate i jasne.

      1. Ja napisao:

        Eko na sad.
        Ne se zajno jadit, ja san samo napisa ča mislin.
        Ili je to zabranjeno ?
        Forši i krivo mislin ali uz dobar argument moren i kambijat mišljenje.

        Jušto ku biš rada znat ja jako štiman kad ljudi delaju i imaju.

        A ovo ča san neki dan napisa ima podlogu u slijedećem:
        Često san poslom blizu nekeh kafiči u Pazinu.
        Tu iman (silom prilika, a ne zato ča u temu uživan) vidit i čut zanimljivh stvari.

        Ima npr. likova ( i to dosta mladih) koji svaki dan ure i ure provedu pred temi kafići.
        Da ih je volja ča delat ne bi imeli vremena za to.
        Neki drugi pak điraju (luduju) z auton, kega njin je otac kupi, po gradu.
        Auto sigurno nisu mogli kupit od svojeh šoldi jer po cijeli škriplju po Pazinu ili sediju u neken drugen kafiću.
        Istovremeno neki od takovih išću šolde za neke svoje aktivnosti,da si ispune slobodno vrijeme.
        Jer ku njin je štufo bi se mogli navuć ne neki porok…
        To nisu izmišljeni likovi, neke znan samo izviđenja a neke i malo bolje.
        Ukratko to su “lakodelci i zgubidani”.

        I sad ki je tu lud ?
        Oni ki dela i bori se za bolji život ili oni ki se hladi po cijeli dan, i pita šolde da si organizira slobodno vrijeme.

        I sad najvažnije: NISU SVI TAKO LOŠI.
        Kao ča san reka, poznan puno dobrih i jako vrijednih mladih ljudi u Pazinu i okolici.
        I zbog njih bi bilo dobro napravit neke stvari ke san napisa u prethodnom postu.
        To su ljudi ki moru skupa puno napravit za naš umirući Pazin.
        Verujen da i ti “ni nan lahko” spadaš u ekipu vrijednih.

        Želin ti da u životu ne moraš delat za malo ili nič,i da si lahko kupiš novo tubo škarigo…

        A šit… opet će mi ki reć da san trubast.
        Bolje da mučin.
        Nemojte se jadit na me, ću nastojat da već ne smetan.

        Boh

        1. ni_nan_lahko napisao:

          Eko da, ima svakakovih, anke onih z novin tuboškarigon. Ma ja poli ove “ki ča delaju” ne vidin nanke jedan spojler i nanke jenu strišu po cesti. Ko da mi se vidi da ti mozgovi drugajče delaju, pa in ne pride u pamet se zaješišmiš na taj način.

          Ča se tiče “potrošit za RIM”, samo bin ti skrenu pažnju da je npr. lani Toni Cetinski bi mega skup, ali ja nikad od kad je RIMa nisan vidi ni 30 posto toliko ljudi u 3 ujutro na trgu kako se jos zabavljaju. Znaci da vrijedi tih šoldi, znači da treba malo potrošit da baren jedan put na leto Pazin ima gužvu.

          Apropo šoldi i ki ih i kako dijeli… vajk bi se moglo bolje, ali mislin da se dijeli dosta okej. A to san skuži po temu ča za “one kojima se daje već ili manje nego ča zasluže” se zajno čuje i kritika. Zna se ki su i ča su. Ni puno tega.

          O simfonijskim orkestrima i to ne bin zna, ali za DJ-a znan stoposto! Imaš DJ Atom-a, ni skup ali zato pušta lošu muziku..

          ;-)

Komentiranje je onemogućeno.

Komentari
Najčitanije u 7 dana
Anketa

Jeste li zadovoljni dijelom proračuna o kojem odlučuju građani


Pogledaj rezultate

Prethodne ankete

Najčitanije u 30 dana

© iPazin.net portal 2001. - 2023.